Du kanske också gillar
Min vän Jovan har startat cykelverkstad i Gubbängens centrum. Blev en räddad palm som inflyttningspresent. Vi jobbade tillsammans för 10 år sedan […]
Hmm, ska jag lägga ner eller fortsätta publicera bilder tills jag hinner blogga?
”En stor del av de varutransporter som görs inom städerna kunde göras med cykel i stället för med bil. I Berlin i […]
